Jump to content

Önerilen İletiler

Herkese iyi forumlar. Aracımın kalkış hızından, hantallığından, rampalar da yığılmalardan artık bunalmıştım, özellikle rampalar da 3'ten 2'ye atmak benim için zulüm oluyordu resmen. Bir çok platformda adınız duyduğum pedal commanderı keşfettim. Özellikle rampalar da başıma sıkça gelen 3'ten 2'ye atma problemim ortadan kalktı. Trafik'te kalkış sürem 2-3 saniye kazandırdı bana. Özellikle sport+ modunu açtığım zaman resmen koltuğa yapışıyorum. Yakıt tüketimin de bir değişiklik olmadı sürekli kontrol ediyorum gaz pedalıma hafif bir dokunuş yetiyor zaten bu sayede aracımı da yormuyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bu cihaz hakkında endişelerim var, araştırmalarıma devam ediyorum. Her ne kadar dosthane bir ortamda reklam kokan hareketler olsa da yazdıklarınız; ben ciddi ciddi tüm cihazları araştırıyorum.

İşlevsellik olarak 3 cihaz birbirine çok benziyor, biri ben Alman ürünüyüm diye bağırıyor ama güvensizlik hat safhada, bir diğerinin menşei belli değil, diğeri ise piyasadan silinmek üzere gibi görünüyor. Bakalım. Olmadı talep ederim 7-14 gün gibi deneme süreleri var hepsinin. Dener dener gönderiririm. Belki tanıtım videosu da yaparım her birine. Kim bilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Güzel cihaz güzel de iyi araştırın. Motordan ziyade şanzımanı yormasından endişeliyim özellikle otomatik şanzımanlarda.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Misafir Cengizhan Tuneli

Bir moderatörün yaklaşımının şüpheci olması oldukça mutluluk verici ama güzel cihaz demesi biraz garip. Detaylı bir ürün incelemesi veya teknik inceleme şeklinde açıklama ekleyebilirseniz Modifiye Forum sitesi için şahane olabilir!

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Misafir Cengizhan Tuneli, 12 saat önce yazdı:

Bir moderatörün yaklaşımının şüpheci olması oldukça mutluluk verici ama güzel cihaz demesi biraz garip. Detaylı bir ürün incelemesi veya teknik inceleme şeklinde açıklama ekleyebilirseniz Modifiye Forum sitesi için şahane olabilir!

Yönetim ekibi olarak ürünlerin ticari anlaşmaları olmadığı sürece çok fazla irdelemek, övmek veya zarar verici yorumlara girmek istemiyoruz. İlerleyen zamanlarda firmalardan gelen taleplere göre ürün incelemelerine başlayacağız, Modifiye.co ekibi olarak Youtube üzerinden bizleri takip edebileceksiniz ;)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Misafir Tunahan

Pedal Commander ürünü için kısa süreli bir deneyim aktarmak istiyorum.

Opel Astra grubunda baya konuşuluyordu ürün, herkes ara sıra soruyor reklam yapıyor vs. 1.6 turbosuz aracımda denedim bayiden alıp.

Eşim sevmedi tehlikeli buldu iade etmek istedim, bayi firmaya yönlendirdi iade almak istemedi büyük ihtimalle. 

Firma ise bizimle alakası yok, bayi yapcak işlemi diye geri yönlendirdi. Sonuç, mahalle esnafı ile tatsız bir deneyim yaşadım. Durumu merkez firmaya aktarmaya çalışınca Ali beydi sanırım müdüre yönlendirdi telefondaki arkadaş, baya azarlar şekilde konuşmaya başladı. Hani eşimin ürünü sevmemesi bir bahane gibi davranıp terslediğini bariz bir şekilde hissettim.

Hâlbuki koşulsuz iade ile ilgili 7 gün diye bağır çağır her yerde reklam yapıyor firma. 

Evet sonuçta alıyor arkadaşlar, ama baya sanayi esnafı gibi yokuş yapıyorlar. Sinirleriniz sağlam ise siz de deneyin; ama sözlere kulak asmayın, iade etmek istediğinizde diretin, geri almak zorundalar.

Saygılar ve sevgilerle.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Misafir Tunahan, 40 dakika önce yazdı:

Pedal Commander ürünü için kısa süreli bir deneyim aktarmak istiyorum.

Opel Astra grubunda baya konuşuluyordu ürün, herkes ara sıra soruyor reklam yapıyor vs. 1.6 turbosuz aracımda denedim bayiden alıp.

Eşim sevmedi tehlikeli buldu iade etmek istedim, bayi firmaya yönlendirdi iade almak istemedi büyük ihtimalle. 

Firma ise bizimle alakası yok, bayi yapcak işlemi diye geri yönlendirdi. Sonuç, mahalle esnafı ile tatsız bir deneyim yaşadım. Durumu merkez firmaya aktarmaya çalışınca Ali beydi sanırım müdüre yönlendirdi telefondaki arkadaş, baya azarlar şekilde konuşmaya başladı. Hani eşimin ürünü sevmemesi bir bahane gibi davranıp terslediğini bariz bir şekilde hissettim.

Hâlbuki koşulsuz iade ile ilgili 7 gün diye bağır çağır her yerde reklam yapıyor firma. 

Evet sonuçta alıyor arkadaşlar, ama baya sanayi esnafı gibi yokuş yapıyorlar. Sinirleriniz sağlam ise siz de deneyin; ama sözlere kulak asmayın, iade etmek istediğinizde diretin, geri almak zorundalar.

Saygılar ve sevgilerle.

Konuyla alakalı olarak henüz bir firma yetkilisi aramızda değil, ancak elbet görüp bilgi almak isteyeceklerdir.

Lütfen iletişim kurduğunuz bayi ve yetkili firmadaki kişi isimlerini tarihleriyle beraber netleştirirseniz ilgili firma buraya dönüş yaptığında teyit amaçlı olarak bilgi sunmuş olalım. Yoksa sıradan bir karalama faaliyeti olarak değerlendirilebilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Misafir Serhan Güngör

Pek işe yaramıyor. Gerçekten tek yaptığı gaz pedalındaki zamanlamayı ileri geri almak veya şiddetini arttırıp kısmak.

Daha fazlasını yaparız derlerse bu sefer riske giriyor olmalılar, daha azı ise zaten fayda etmez. Tavsiye etmiyorum. Merak edip denedim Octavia aracımda, bi cacık yok.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Editör içeriğini temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bize katılmak ister misin?

    Seni de aramızda görmek isteriz!

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: Yönetici
      Pedal Commander, gaz pedalının tepkime süresini kısaltır. Araçlar genel sürücü düzeyine yönelik olarak ve standart koşullara uyum sağlamak üzere tasarlanmaktadır. Pedal Commander ise, gaz kelebeği kontrolü yazılımını değiştirmek suretiyle kelebeğin tepki vermesini en mükemmel hale getirir ve duraklamaları ve gecikmeleri giderir. Bu durum bazı araçlar için gereklilik arz ederken bazıları için ise konfor unsurudur.
      Pedal Commander;
      – Daha keyifli bir sürüş, gecikmesiz keskin hızlanma sağlar.
      – Artmış gaz tepkileri enjekte edilen yakıt miktarını artırmaz.
      – Egzos gaz sıcaklığına etki etmediği için dizel araçlarda emisyon seviyesini yükseltmez.
      AZALAN TEPKİ GECİKMESİ, MÜKEMMEL DİNAMİZM
      Gaz pedalındaki gecikme geçmişte kaldı, Gaz pedalı sinyalleri anında iletildiğinden araç daha hızlı hareket edebilmektedir. Aracın torku aynı kalırken verilen his en üst noktaya taşınır.
      HER ARAÇ İÇİN FARKLI BİR PEDALCOMMANDER VAR? NEDEN?
      Her segmentten her araç farklı parametrelere sahiptir. Tüm bu parametrelere uygun olabilmek için PEDAL COMMANDER her araca özel hazırlanmalıdır. Bu yüzden PEDAL COMMANDER sipariş ederken aracınızın model yılı markası ve modeli önemlidir.
      PRATİK VE FAYDALI
      Üreticinin koyduğu parametreleri değiştirebilmenin avantajları vardır. Pedal Commander ürünü sürücülerin beklentisinin çok üzerinde fayda sağlamaktadır. Modern motorun gecikmeli tepkileri ortadan kalkarken donanım açısından aracın orijinal ekipmanına bir müdahale yapılmamaktadır. Gazı veya gaz pedalı sensorunu ayırınız. Pedal Commander fişin iki orijinal konektöre bağlayınız. Kabloyu Velcro kablo bağı ile sabitleyiniz.
      Yetkili distribütör Vitalen Garage’ın ürün açıklamasında yer verdiği bilgiler doğrultusunda alıntı metin olarak da ürün işlevselliğini maddeler halinde yazımıza ekliyoruz.
       
    • Yazan: Yönetici
      Fly Chiptuning firmasına ait Launch Control System, İngiltere chiptuning konusunda uzman DTS ve Spider®  markalarının Türkiye temsilciliğini yapmaktadır  bu markaların üreticisi Marsden Technologies Limited ürün yelpazesinin kurucusu ve tasarımcısı Mike Marsden tarafından yönetilmektedir. Mike Marsden 1990 yılında tuningbox ürünleri ile İngiltere pazarında öncü bir rol oynadı. Mike Marsden’in “The Best or Nothing” sloganı ile Spider® markası kurulmuştur ve bu slogan o zamanlardan günümüze kadar ürün geliştirmeye yardımcı olmuştur.
      Spider® 2000’li yılların başında çok kanallı ayarlama ve devir algılama tuning’i geliştiren ilk İngiltere şirketi oldu. Bu 18 yıllık tarihinde Tuningbox ve chiptuning çözümleri, araca özel yazılım ve dokunmatik yüzey teknolojisi olarak Spider® ve DTS sektörde çığır açan fikir ve yenilikçi yönü ile gelişerek günümüze kadar başarı ile gelmiştir.
      Tüm ürünler İngiltere’de kendi tesislerinde üretilmektedir. Saatte 400 adet üretim kapasitesine sahip bu tesis ile DTS ve Spider®  sektördeki büyük üreticilerden biri olmuştur.

      Launch Control System – FLY Chip Tuning LAUNCH CONTROL SİSTEMİ (GAZ TEPKİME CİHAZI )
      Launch Control ile arabanıza avantaj kazandırın.
      Aracınızın hızlanma tepkisini önceden seçilmiş düzeylerle kontrol edin
      Daha iyi gaz tepkisi, daha iyi hızlanma ve  daha eğlenceli sürüş !
      Launch Control, aracınızı sürmek için daha eğlenceli.
      Launch Control’ü kurmanız yeterlidir ve arabanızın tepki düzeylerini kontrol etmek için ürünün üzerindeki dokunmatik yüzeyi kullanın.
      ÖZELLİKLER
      Kolayca ayarlanabilen dokunmatik yüzey
      ECO, hızlı yol ve Racemode ayarları arasından seçim yapma imkanı
      Çıkarılabilme ve başka bir otomobile aktarılabilme özelliği
      Çıkarıldıktan sonra kullanıldığı anlaşılmayan, motorda iz bırakmayan birinci sınıf teknoloji
      ÖZELLİKLER
      Kolayca ayarlanabilen dokunmatik yüzey
      ECO, hızlı yol ve Racemode ayarları arasından seçim yapma imkanı
      Çıkarılabilme ve başka bir otomobile aktarılabilme özelliği
      Çıkarıldıktan sonra kullanıldığı anlaşılmayan, motorda iz bırakmayan birinci sınıf teknoloji
      TEKNİK
      48 MHz İşlemci Hızı
      Tak ve çalıştır kurulumuyla şık tasarım
      Orijinal donanım bağlantısı
      Araçtan çıkarıldığında iz bırakmayan teknoloji
      Daha iyi hızlanma!
      ONU ÖZEL YAPAN NEDİR?
      KOLAY KURULUM
      Aracınızın orijinalliğini bozmaz!
      Üreticiden tam destek
      Servis için çıkartılabilir ve yeniden takılabilir
      DOKUNMATİK YÜZEY
      Çerçeveye monte dokunmatik paneli sayesinde anında da ayar yapılabilir.
      6 sürüş modu, ECO, 4 x Hızlı Yol ve Racemode arasından seçim yapın.
      KOLAY KURULUM
      Orijinal ekipman konnektörleri kullanılarak motorunuza kolayca bağlanır ve üreticinin sunduğu gaz tepkisindeki gecikmeyi ortadan kaldırır ve motorun gaz komutlarına daha hızlı tepki vermesini sağlar. Anında hızlı ve keskin ivmelenme!
      ÇEKİCİ TASARIM VE KOLAY KULLANIM
      Çekici tasarımı ve kolay kullanıcı arayüzü ile Launch kontrol modlar arasında kolayca geçiş yapmanızı sağlar.
      LED ekran gece sürüşlerinizde gece modu ile hangi modda aracınızı kullandığınızı rahatlıkla görebilirsiniz.
    • Yazan: Yönetici
      RaceChip Response Control Sürüş Deneyimi Kontrolü size seçenekler sunar; istediğiniz modu etkinleştirmek için orta konsolada aracınıza özel kumanda ile kullanabilirsiniz.
      Standart motor ve vites ayarlarına yönelik Comfort modundan, verimlilik için ECO moduna ve dinamik sürüş için Sport moduna geçebilirsiniz. RaceChip Response Control kumandanız üzerinden hangi modun ayarlanmış olduğunu görebilirsiniz.
      ECO modu, kişisel sürüş tarzınıza göre yakıt tüketimini yüzde 20’ye kadar azaltır. Buna karşılık, Sport modunda otomobil daha doğrudan şekilde tepki verir ve daha sportif bir sürüş tarzı sunar. Örneğin, motor daha da hızlı tepki verir. Otomatik vitese sahip modeller için vites zamanlaması daha sportif hale getirilir.
      RaceChip Response Control Orjinal Soket yapısı sayesinde elektronik gaz kontrolü olan tüm araçlar ile uyumludur. Araç garantisini ve orjinalliğini bozmadan gaz tepkilerinizi hızlandırır.
      AVANTAJLAR
      Araç Garantisi ve Orjinalliğini Bozmadan Gaz Tepkilerini Dilediğiniz Gibi Ayarlayabilme Araca Özel Ayarlanabilir Sürüş Modları Vale Modu Eco Modu Comfort Modu Comfort+ Modu Sport Modu Race Modu Sürüş Deneyimi Kontrolü İçin Özel Kumanda Yokuşlarda Daha Rahat Kalkış ve Hızlanma Karlı ve Buzlu Yollarda Yumuşak Kullanım ile Güvenli Sürüş Daha İyi 0-100 Km Hızlanma Daha Rahat Sollama Tepkileri Aracınıza Özel Orjinal Soket İle Hızlı ve Kolay Montaj Aracınızın Motoruna Zarar Vermez Alman Malı En Güvenli Ve Anında Etkili Tuning Sistemi ÖZELLİKLER
      ARM 32 Cortex 3 İşlemci 172 Mhz’e Kadar 32 Bit İşlemci USB Interface Piano Black Dış Kaplama 250 MA Çıkış Gücü EMV Onaylı ABS Isıya Dayanıklı Dış Kasa Secure Frekans Giriş/Çıkış Sinyali Entegre DAC Sistemi Osram Micro Led 1.000.000 Basış Metal Kontak Buton RACECHİP RESPONSE CONTROL İLE GÜVENLİ TUNİNG. ARACINIZIN GİZLİ GÜCÜNÜ ORTAYA ÇIKARTIN.
      RACECHİP RESPONSE CONTROL NEDİR?
      Modern Elektroniğin yaşamın her alanında kullanıma sunulması ile birlikte otomobillerde gaz pedalı ve motor gücü ilişkisi elektronik bir işlemci tarafından ayarlanmaktadır. RaceChip Response Control bu sisteme by pass edilerek sürücünün bu ilişkiyi istediği gibi ayarlamasına izin verir.
      RACECHİP RESPONSE CONTROL NE İŞİME YARAYACAK?
      RaceChip Response Control ile ilk yaptığınız sürüş deneyimine inanmakta zorluk çekebilirsiniz. Aracınız her gaz komutuna inanılmaz bir sürede tepki verir. Tüm alt devir bandı güç ve tork anlamında isteklerinize cevap vermek için hazırdır. Cihazın üst modlarında ki sürüş keyfi ancak yaşayarak anlaşılır.
      RACECHİP RESPONSE CONTROL NASIL ÇALIŞIR?
      RaceChip Response Control gaz pedalının altındaki elektronik devreye bağlanarak gelen sinyalleri toplar ve aracın motor yönetim unitesine sizin arzu ettiğiniz gibi gönderir.
      RACECHİP RESPONSE CONTROL ARACIMA ZARAR VERİR Mİ?
      RaceChip Response Control motorun herhangi bir parametresini değiştirmez, devir sayısını arttırmaz dolayısıyla en güvenli fakat en etkin tuning sistemidir.
      NEDEN FABRİKA BÖYLE YAPMIYOR?
      Seri üretim araçlarda üretici ne yazik ki bir tane pedal tepkisine bağımlı kalmaktadır. Bunun sebebi üretilen aracın Dünya’nın her yanına satılmasıdır. Bir düşünün milyonlarca değişik sürüş profili fakat her kullanıcıya aynı tepki…
      Bu durumun üstesinden gelmek için bir çok üst sınıf araç üreticisi araçlarına Sport ve Eco modları koymaktadır. Artık bu keyfi yaşamanız için pahalı bir araca ihtiyacınız yok RaceChip Response Control ile aracınız emrinizde…
    • Yazan: Yönetici
      2003 model ve üzeri bir çok araçta gaz teli bulunmamaktadır, gaz telinin yerini basit anlatımla aracın boğaz kelebeğine sinyal gönderen bir potansiyometre almıştır. Sprint booster otomobilin gaz pedalı sensörü ile ve boğaz kelebeği arasındaki sinyal transferini hızlandırarak aracınızın gaza daha tepkili olmasını sağlayan, aracınızın var olan gücünü daha erken elde etmenizi sağlayan, ödüllü ve TUV onaylı bi parçadır.
      Aracınızdan beklediğiniz atak hareketlerini veya ilk gaz tepkilerindeki gecikmeleri yarı sürelerine indirgemektedir. Bu sayede örneğin Mini Cooper S de 0-100km akselerasyonu 0.7-0.9 saniye gibi hızlandırmaktadır ve düşük hacimli veya otomatik vitesli araçlardaki alt devirlerdeki hantallığı %80 oranında serileştirmektedir. Hiçbir extra alet gerektirmeden 5 dakikada takılabilen bu ünite otomobilinizden beklediğiniz extra performansı size anında hissettirdiği gibi, aracınızı daha da çok sevmenizi sağlayacak. Lütfen aşağıda yer alan videomuzu izleyin.
      Sprint Booster Elektronik Gaz Pedalından Kaynaklanan Tepkime Gecikmelerini %80 Oranında Ortadan Kaldırarak Aracınızı Çok Daha Seri bir Hale Getirmektedir. Sprint Booster Aracınızın Gaz Pedalına Extra bir Alet Gerektirmeden 3 dakikada Takılabilen bir Ara Amplifikatördür. Aracınızın Hiçbir Elektronik Sistemine Zarar Vermemektedir ve Bunu TÜV Belgesiyle Onaylatmaktadır. Sprint Booster Basit bir Kumanda İle İstenirse Devre Dışı Bırakılabilir ve Tekrar Aktive Edilebilir.
      SPRİNT BOOSTER’A EKLENEN 2 ÖZELLİK
      Vale Modu
      Vale modu sayesinde 3 haneli herhangi bir PIN belirlenerek 3 değişik seviyede(-%55 / -%65 / -%75) limitlenebilir. Bu sayede araçta ciddi bir tork ve beygir düşüklüğü olacağından istenilmeyen performans kullanımları engellenebilecektir.
      Pedal Kitleme Modu
      Pedal kitleme modu ekstra bir güvenlik amacı ile aracın izinsiz kullanımlarını engellemek için tasarlanmıştır. Bu mod daha önceden belirlenen 3 haneli bir PIN kodu ile devreye alınır yada devereden çıkartılır. Bu mod devrede iken araç gaz pedalından komut almaz.
      Not: PIN kodu menülerine araç dururken ve motor çalışmazken OK tuşlarına aynı anda basarak erişilmektedir.
      Sprint Booster’ın Artıları
      2 Yıl Garanti Süresi TÜV – SUD EC Onayı Tip e24031712 Ayarlanabilir Tepkime Süresi Kısa ve Basit Montaj Avantajı Ücretsiz Test İmkanı Uluslararası Patent Hakkı ve Türk Patent Kurumu Onayı
  • Konular

  • İletiler

    • Skoda‘nın en yeni yüzlerinden birisi olan Yeni Kasa Skoda Superb aracı satışa sunulduğu ilk günden bu yana çok merak ediliyor. Skoda kısa süre önce yenilenen amblemi ile aslında otomotiv sektörüne çok hızlı bir giriş yaptı. Neredeyse tüm otomobillerini yenileyerek yeni yüzü ile kullanıcısının karşısına çıktı. Rahatlıkla D ve E sınıfı araçlar içerisinden dünyanın en büyük,rahat ve konforlu arabası diyebilecğimiz Superb yeni ve 3 nesil yeni kasası ile şimdiden kendinden çok söz  ettirmeyi başardı. Biz bugün Skoda Superb 2.0 Tdi 190 hp modelini test etme imkanı bulduk. Araba tabiri yerinde ise tazı gibi gidiyor. Yenilenen kasa giderilen eksiklikler hususunda ilk izlenimlerimizde Superb resmen çığır açmış. Eski kasada baş gösteren başlıca sorunlardan ilki ve en önemlisi olan yalıtım, yan rüzgarlar ve teker sesi sorunlarını neredeyse sıfıra indirmiş. Uzun yol ve otoban deneyimlerimizde araç bir mercedes e250 kadar sesiz gidiyor olması bizi şaşırtmıyor değil. Skoda’nın tam anlamı ile tepeden tırnağa yenilenen yüzü Superb sınıfının en geniş aracı olma özelliğini hallen elinde bulunduruyor. Eski kasaya oranla daha da hafifleyen Superb. Kasa olarak biraz daha uzatılmış. Arabanın çok sesiz olmasının yanı sıra 18-19 inç jant yardımı ile inanılmaz derece yol tutuşu güçlü ve kuvvetli bir araba haline getiriyor. 1.6 motorun’da 19 inç jant ile test ettiğimiz araç viraj performansı olarak 10 üzerinden 10 rahatlıkla alsada 1.6 turbo dizel motor 2.0 tdi göre daha sesli ve gürültülü çalıştığını söyleyebiliriz. 19 inç jantın ise şehir içinde konforu biraz daha azaltığını yakıt ve performansı 1.6 litrelik dizel motorlara biraz dez avantaja dönüştürdüğü söylenebilir.18 Jant bu araba için aslında en ideal olan seçim. Şehir içinde özellikle tümsek ve çukurlardan geçerken süspansiyonların görevini layıkı ile yerine getirdiğini söylememiz yanlış olmaz. Arabayı uzun bir süre test etme imkanı bulmuş olmamız bize araba hakkında geniş ve detaylı bilgi sunmamızı sağlamakta. Bunun yanında uzun sürenin bize bir avantajıda araba hakkında her tür olumlu olumsuz şeyi görmemize olanak sağladı. Ama bu araba için olumsuz tarafı yok denecek kadar az hatta hiç yok. Arabanın en büyük artıları  Benzersiz tartışmasız sınıfının en büyük en geniş hacimli arabası. Tartışmasız sınıfının en büyük geniş hacimli bagaj hacmine sahip. En yakın rakibi Passat’dan fiyat konusunda daha ucuz ve daha opsiyonlu. Eskimeyen ve daha prestijli bir marka ve yüz. Daha lüks,ağır ve yakışıklı kasa. Arabanın Eksileri Biz bulamadık (: . Gerçekten Skoda Superb aracı tam anlamı ile ultra lüks bir makam aracını andırıyor. Rakiplerinin çok ilerisinde olan bu araç 2015 son çeyreğinde insanlarında tam olarak tanıması ile satış patlaması yaşayacağını düşünüyorum. Kısa süre önce Passat en full olan 1.6 tdi dsg modelini incelemiştik.Sitemizin araba tavsiyeleri kategorisinden ulaşabilirsiniz. Superb’nin en yakın rakibi olan Passat’da bizi başlıca rahatsız eden sert süspansiyonlar (şehir içinde çok rahatsız edici), 140 km hızdan sonra yaşanan ses ( yalıtım ) problemleri gibi başlıca büyük sorunları Superb’de yaşamadık. Vw marka değeri her ne kadar Skoda’ya oranla daha iyi olmuş olsada bu marka değeri en yakın rakibi Superb’nin önüne konfor, yol tutuşu, yalıtım, geniş hacim, teker sesi gibi hususlarda önüne geçemedi. Superb Passat’tan Bir Kaç Beden Daha Büyük Daha geniş ve büyük ailelere başta hitap eden Superb rakipleri karşısında çok acımasız olduğunu bir kere daha üstüne basarak vurgulamak istiyorum. Superb kendi kendine aşarak daha üst rakibi olan Audi A8 ile kıyaslanmaya başladığını bir çok forum ve sosyal medya mecrilerinde görmek mümkün. Hatta Audi A8 ile büyük benzerlikleri bir ara Audi’nin eski tasarımcıları tarafından bu arabanın çizildiği yönünde dedikodularda dolaşmıştı. Son olarak Passat, Superb ikilisi arasında kalıpta kararına veremeyenler için. Daha iyi bir ikinci el için ise Passat, Daha iyi bir yol tutuş, ekstra özellik, uygun fiyat, çok daha sessiz bir araba ve yüksek konforlu bir araba ise tartışmasız Superb. Her iki aracıda kullanmış test etmiş birisi olarak bana sorulursa kesinlikle kendi tercihim Superb’den yana olacaktır. 2016 model Skoda Superb İncelemesi için Oto Test TV test videosunu da sizlerle paylaşalım.  
    • Otomotiv sektörü içerisinde en çok takip edilen araçlar arasında bulunan 2016 Seat Leon, yeni özellikleri ile karşınızda. C ­Hatchback sınıfında değerlendirilen araç şu ana kadar 2016 yılının en dikkat çeken araçlarından biri durumunda. Seat’ın reklam kampanyaları ve tanıtımları ile beklenen ilginin arttığını söyleyebiliriz. 87, 1001 114 beygir olarak 3 farklı motor seçeneği ile piyasaya sürülecek olan 2016 Seat Leon, donanım açısından oldukça iddialı bir şekilde tasarlanmış durumda. İddialara göre Avusturya Alpleri’ndeki deneme testi ile objektiflerde yer alan 2016 Seat Leon, birçok açıdan Türkiye ve Avrupa’da merakla bekleniyordu. Bu beklenti çerçevesinde düşünüldüğünde dış tasarım ve motor gücü açısından oldukça iyi bir seviyede olduğu rahatlıkla söylenebilir. 1.8 litrelik TSI motor ile entegre edilen otomobilin yüksek bir alıcı kitlesi olduğu iddiaları var. Bu iddiaların 2016 yılı içerisinde yerini bulup bulmayacağı büyük bir tartışma konusuydu. 2016 Seat Leon, özellikle aktif silindir teknolojisi ile ön plana çıkıyor. Bu teknoloji motorun tam güce alışmasını sağlıyor. Bu sayede üst düzey bir hız performansı sunabilecek olan 2016 Seat Leon, orta seviyede bir satış fiyatı aralığına sahip bulunuyor. Bahsedilen performans özellikleri etrafında düşünüldüğünde satış fiyatlarının uygun olduğunu söyleyebilmek mümkün. Özellikle dış tasarımı ile otomobil meraklılarının dikkatini çeken 2016 Seat Leon’un gerçekten iyi bir tasarıma sahip olduğunu söyleyebiliriz. C ­Hatcback tasarımı ile spor araba klasmanında yer alabilmesi gayet mümkün. Sürücülerin 4 silindire ihtiyaç duymadığı durumlarda 2 silindire geçiş yapabilmeleri yakıt tasarrufu açısından oldukça önemli bir ayrıntı. 2016 Seat Leon üreticileri, müşterileri için her türlü ayrıntıyı göz önüne alınmış görünüyorlar. 2016 Seat Leon’un teknik özellikleri şu şekilde: Tüketim Aralığı 3.8 lt/100km ­ 5.2 lt/100km Motor Gücü 110 HP ­ 150 HP Motor Hacmi 1.2 lt ­ 1.6 lt Dizel Otomatik Seçeneği: mevcut   2016 Seat Leon, tüm modelleri ile ülkemizde satışa sunulan bir araç. Türkiye’de tam 7 farklı modeliyle satışa çıkarılan 2016 Seat Leon, tüketicilerin en çok ilgisini çeken araçlar arasında yer alıyor. Bu durum üst düzey performans sunan bir aracın oldukça makul fiyatlara sahip olması ile açıklanabilir. Aynı özellikleri kullanarak farklı bir araç üreten diğer markaların daha yüksek fiyatlar çerçevesinde bir satış gerçekleştireceğini söyleyebiliriz.
    • Peugeot’un son 20 yılda çıkardığı hemen hemen her otomobil, yol test uzmanlarının aynı soruyu sormasına neden oldu. Efsanevi 205 GTi kadar iyi olacak mı ? Ne yazık ki, cevap neredeyse hep yankı uyandırıcı bir ‘hayır’ olmuştur. Test meraklıları 208’e de bu soruyu sormaktan çekinmiyor. Ancak cevabın ne olduğu tartışılır. Araba çarpıcı kırmızı ve siyah boya seçenekleri ile beraber geliyor. Fakat tek değişiklik bu değil. Peugeot aracın motorunu, frenlerini, şanzımanını, direksiyonunu ve süspansiyonunu yeniledi. 208 GTi keskin bir kullanım ve güvenli sürüş deneyimi sunuyor. Standart model bile 0’dan 100’e 6,8 saniyede çıkabilecek, 197 beygir güce sahiptir. Aracın sunduğu tek artı sadece hız değil. Standart 3 kapılı 208 GTi dört kişilik ailenin rahatça sığabileceği bir araba. Bu çoğu spor otomobilin sağladığı bir şey değil. Tüm GTi modelleri, gövde kiti ve 17 inç alaşım jantları dahil olmak üzere iyi bir kit ve gündüz LED farkları ile birlikte gelir. İçinde bir DAB radyo ve ikili bölge iklim kontrolü bulunur. Ayrıca otomatik farlar ve silecekler de var. Spor koltuklar sizi keskin virajlarda sabit tutar ve sarsılmanızı engeller. GTi 197 beygir gücü olan 1,6 litrelik turbo bir motora sahip. Aynı ünite eski Mini Cooper S’de ve Peugeot RCZ’de bulunuabilir. Bununla birlikte, böyle küçük bir arabanın kısıtlamaları nedeniyle RCZ’e den farklı bir egzoz tasarımı kullanılmaktadır. Ayrıca 30. yıl dönümüne özel çıkarılan model ise standart arabadan daha hızlı. Bu özel model 205 beygir gücüne sahip.
    • Mercedes A45 AMG, pratikliği, stili ve keskinliği birleştiriyor. 2.0 litre turbo şarjlı dört silindirli cihaz 360hp ve 332lb ft tork üretiyor. Yedi kademeli çift kavramalı dişli kutusu ve dört tekerlekten çekiş yardımıyla 0'dan 100 e  yalnızca 4.3 saniyede çıkıyor. (örneğin bir Porsche 911’den daha hızlıdır. Tekerlek çekiş sistemi tarafından sağlanan ekstra kavrama ıslak yollarda bir numaralı yardımcınız olacaktır. Herhangi bir yolda, A45’e yetişebilecek çok az şey var. Tekerlek çekiş sistemi sayesinde neredeyse tüm hava koşullarında inanılmaz hızlı bir araç. Fakat size söyleyeceğim tüm iyi haberler bununla sınırlı değil. Mercedes A45 AMG’nin, BMW M135’nden çok daha rahat bir kullanıma ve daha az benzin masrafına sahip olduğunu söyleyen azımsanmayacak kadar uzman bulunuyor. Ayrıca A45 sürücülerin en büyük şikayetlerinden bir tanesini de telafi etti. Kemiklerinizi bile titreten sallanma sorunu çözüldü. Aracın konfor ve spor olmak üzere iki modu bulunuyor. Spor moduna geçtiğiniz zaman inanılmaz sürüş özelliklerinden sonuna kadar faydalanabiliyorsunuz. Ki bu size şiddetle tavsiye ettiğimiz bir seçenektir. Bir veya iki test, kaputun altında oturan 2.0 litrelik turboşarjlı dört silindirli motorun biraz çok ses çıkardığını öne sürmesine rağmen, hiç kimse sunulan üst düzey performansı tartışamaz. 380 beygir gücü üreten motor, hızlı, yumuşak bir yedi vitesli çift kavramalı (otomatik) şanzıman ile birleştirildi. Kesinlikle bu araç performans açısından inanılmaz bir araba. Eğer spor arabaları seviyorsanız bu arabayı mutlaka almalısınız.
    • B sınıfının günümüzde en önemli oyuncularından olan Kia Rio, 4. nesil yeni kasası ile tekrar görücü karşısına çıktı. Geçtiğimiz sene 473.000 satış rakamı elde eden bu küçük araç, bu sene sadece dizayn olarak değil, donanımsal olarak da önemli değişikliklere yer veriyor. Yeni Bir Dış Cephe Kia Rio’nun o meşhur kaplan burnu ön panjuru, 4. nesil kasasında boydan daralırken enden ise genişletilmiş durumda. İki fonksiyonlu farlar ise bir önceki 3. nesil farlardan daha dar görünüyor. Sis lambaları ise, daha dışa alınarak daha sağlam bir genel görüntü elde edilmiş gibi. Bu farlar sayesinde araç 5mm daha genişlemiş. İç Kabinde Değişmiş 4. nesil Rio hem sürücülere hem yolculara daha modern bir kabin deneyimi sunmakta. Konsolun genişliği boyunca devam eden çizgiler, kabinin daha geniş ve ferah görünmesini sağlamış gibi görünüyor. Sürücüye doğru ayarlanmış açısı ile konsol, içinde navigasyon ve yeni gelen multimedya sistemlerinin kontrol edilebileceği bir dokunmatik ekrana sahip. Bu yeni multimedya ara yüzü sayesinde ise konsolun merkezinde bulunan tuş sayısı azalmış. 4. nesil yeni Kia Rio siyah ve ya gri renklerde koltuk döşemesi ve yapay deri koltuk döşemesi seçenekleri ile kullanıcılara sunulmakta. İsteyen müşteriler ise Kia Rio’ yu “Kırımızı Paket” ile birlikte sipariş ederek, kırmızı ve siyah tonlarındaki yapay deri ile araçlarını kullanabiliyorlar. Yeni Teknolojiler Boyutuna bakmayarak segmentindeki en ferah iç kabine sahip olan araç, ayrıca en geniş yükleme hacmine de sahip olacak gibi görünüyor. Sahip olduğu yeni multimedya sistemi ile hem Android hem de Apple cihazlarla uyumlu olarak çalışan Kia Rio, aynı zamanda yaya tanıma ve acil durum fren desteği gibi güvenlik sistemlerini de bünyesinde barındırıyor. Ufak Ama Güçlü Motor ve hacmi konusunda henüz kesin resmi bir bilgi verilmese de,  yeni nesil Kia Rio’ larda 3 silindirli ve turbolu 1 litrelik motorların kullanılması oldukça muhtemel. Bu segmentteki en güçlü rakipleri olan Polo, Fiesta ve Micra’ ya karşı Rio, hem donanum hem de dizayn açısından hazır görünüyor.  

Hakkımızda

OtomotivTurkiye.com olarak tüm üyelerimizin keyifle kendilerini ifade edebileceği temiz, verimli ve saygılı bir platform olarak faaliyetlerine yılmadan devam etmeye çalışan masum bir projedir.

Lütfen art niyetinizi forumdan uzak tutunuz. Bize iletişim formu aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

Bize Ulaşın

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgilendirme

Bu siteyi kullanarak, Kullanım Şartlarını kabul edersiniz.