Jump to content

Önerilen İletiler

Bugün sizlere Volkswagen’in en çok tutulan ve tercih edilen özellikle ülkemizde satış rekorları kıran tercihlerin genelde ilk sırasında yer alan Yeni Kasa 2015 Volkswagen Passat başta kendi incelememiz yanı sıra kullanıcı yorumları, yakıt tüketimi ve teknik özellikleri konusunda sizleri aydınlatacağız.

2015 Volkswagen Passat.jpg

Özellikle şunu belirtelim ki, Passat hem dış görünümü ve hemde iç dizaynında ki büyük yenilikler ile Passat tutkunları için ve tabi ki uzun yıllardır aynı kasayı kullanımdan sonra, 2015 Volkswagen Passat ile şimdiden otomobil tutkunlarını heyecanlandırmış görünüyor.

2015 Volkswagen Passat Tasarımı

Tasarımda ki etkin değişimi özellikle farlarda direk olarak kendini belli etmektedir. Ayrıca bu yıl Passat’larda özellikle station wagon araçlar çok daha fazla üretileceği ve büyük aileler için de ideal olabileceğini söyleyebiliriz. Jant görüntüsünde ki değişiklikler, aracık kaput ve yan kısımında ki girintiler ile birlikte, yeni kasa Volkswagen Passat şimdiden oldukça gözde bir araç. Ayrıca iç dizaynında ki değişiklikler ve şoföre vermiş olduğu kullanım kolaylığı ile seyahat etmek için en iyi araçlardan olmaktadır.

Volkswagen Passat Teknik Özellikleri

Veriler Passat 1.6 TDI Comfortline DSG Üzerinden Alınmıştır.

  • Silindir Hacmi 1598 CC
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Maksimum Hız 206 Km
  • 0-100 Km Hızlanma 10.8 sn
  • Şanzıman Tipi Otomatik
  • Vites Sayısı 7 ileri
  • Yakıt Türü Dizel
  • Şehir İçi Tüketim 4.5 lt
  • Şehir Dışı Tüketim 3.7 lt
  • Ortalama Tüketim 4.0 lt
  • Km Başı Tüketim 16 Krş
  • Yakıt Deposu 66 lt
  • Co2 Emisyonu 103 gr
  • Uzunluk 4767 mm
  • Genişlik 1832 mm
  • Yükseklik 1456 mm
  • Boş Ağırlık 1459 kg
  • Bagaj Hacmi 586 lt
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Park Sensörü / Sistemi
  • Elektronik Park Freni
  • Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
  • Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
  • TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
  • Klima / İklimlendirme
  • Yol Bilgisayarı
  • Direksiyondan Kumanda Sistemi
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Ön Sis Farları
  • Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
  • Start-Stop Sistemi

2015 Volkswagen Passat Kullanıcı Yorumları

Özellikle dış dizaynında ki değişiklikler ile şimdiden ilgi çeken yeni Volkswagen Passat, araç alacaklar için iyi bir alternatif olmaktadır.

Alıntı

Ahmet T.
Yeni Volkswagen Passat modelini almadan önce özellikle yakıt tüketimi beni korkutmuştu. Çünkü satış temsilcisinin bana ortalama da 8 LT. yakıt tüketeceğini söylemesi ve fabrika verilerine göre ise 100 KM /5,25 yakacağını açıklaması, açıkçası kafamda bir soru işareti olmuştu. Ama arabayı aldıktan sonra korkum olmadı, çünkü aracın ortalama yakıt tüketimi 6,5 Litre civarında.

Alıntı

Selahattin T.
Öncelikle arabayı çok beğendiğim için hemen test sürüşüne çıkmak için Levent Sanayi VW’ye uğradım. Dış dizaynı zaten ilgi çekici olduğu için, ben direk özellikleri üzerine görüşme yaptım. Ben Trendline modellerini inceledim ve anladığım kadarı ile Comfortline göre sadece 6,5 inç ekran yerine, 5 inç ekran kullanmışlar. Manuel kliması, jant’ı ve hız sabitleyicisi ile Passat 1.4 TSI BMT 125 PS benim için ideal bir araç olmuştur.

Nostalji olarak 2015 fiyatlarını da konuya ekleyelim, hüzünlenmek için sebeplerimize bir yenisini eklemiş olalım.

2015 Volkswagen Passat Fiyatı

D segmentinde bir araç olması ve fiyat / performans açısından oldukça etkili bir araç olan Passat, 69,500 TL ile satışı sunulmuştu. 1.4 TSI BMT 125 PS ve Trendline donanım ile başlangıç yapan 2015 Volkswagen Passat, 160.000 TL’ye kadar farklı opsiyonlu araçları bulunmaktaydı.

  • 2015 Passat 1.4 TSI BMT 125 PS Trendline 69.500 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI BMT 125 PS DSG Trendline 81.500 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI BMT 125 PS Comfortline 80.000 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI BMT 125 PS DSG Comfortline 92.500 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI BMT 125 PS Highline 93.500 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI BMT 125 PS DSG Highline 104.500 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI ACT BMT 150 PS Trendline 77.000 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI ACT BMT 150 PS Comfortline 87.200 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Comfortline 99.500 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI ACT BMT 150 PS Highline 101.000 TL
  • 2015 Passat 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Highline 113.500 TL
  • 2015 Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Trendline 84.000 TL
  • 2015 Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Trendline 96.500 TL
  • 2015 Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Comfortline 94.500 TL
  • 2015 Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Comfortline 108.500 TL
  • 2015 Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Highline 109.500 TL
  • 2015 Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Highline 122.000 TL
  • 2015 Passat 2.0 TDI BMT 150 PS DSG. Comfortline 138.000 TL
  • 2015 Passat 2.0 TDI BMT 150 PS DSG Highline 151.000 TL
  • 2015 Passat 2.0 TDI BMT 190 PS DSG Highline 162.000 TL

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Yorum yazmak için hesap oluşturmalı veya giriş yapmalısın.

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Bize katılmak ister misin?

    Seni de aramızda görmek isteriz!

  • Konular

  • İletiler

    • Skoda‘nın en yeni yüzlerinden birisi olan Yeni Kasa Skoda Superb aracı satışa sunulduğu ilk günden bu yana çok merak ediliyor. Skoda kısa süre önce yenilenen amblemi ile aslında otomotiv sektörüne çok hızlı bir giriş yaptı. Neredeyse tüm otomobillerini yenileyerek yeni yüzü ile kullanıcısının karşısına çıktı. Rahatlıkla D ve E sınıfı araçlar içerisinden dünyanın en büyük,rahat ve konforlu arabası diyebilecğimiz Superb yeni ve 3 nesil yeni kasası ile şimdiden kendinden çok söz  ettirmeyi başardı. Biz bugün Skoda Superb 2.0 Tdi 190 hp modelini test etme imkanı bulduk. Araba tabiri yerinde ise tazı gibi gidiyor. Yenilenen kasa giderilen eksiklikler hususunda ilk izlenimlerimizde Superb resmen çığır açmış. Eski kasada baş gösteren başlıca sorunlardan ilki ve en önemlisi olan yalıtım, yan rüzgarlar ve teker sesi sorunlarını neredeyse sıfıra indirmiş. Uzun yol ve otoban deneyimlerimizde araç bir mercedes e250 kadar sesiz gidiyor olması bizi şaşırtmıyor değil. Skoda’nın tam anlamı ile tepeden tırnağa yenilenen yüzü Superb sınıfının en geniş aracı olma özelliğini hallen elinde bulunduruyor. Eski kasaya oranla daha da hafifleyen Superb. Kasa olarak biraz daha uzatılmış. Arabanın çok sesiz olmasının yanı sıra 18-19 inç jant yardımı ile inanılmaz derece yol tutuşu güçlü ve kuvvetli bir araba haline getiriyor. 1.6 motorun’da 19 inç jant ile test ettiğimiz araç viraj performansı olarak 10 üzerinden 10 rahatlıkla alsada 1.6 turbo dizel motor 2.0 tdi göre daha sesli ve gürültülü çalıştığını söyleyebiliriz. 19 inç jantın ise şehir içinde konforu biraz daha azaltığını yakıt ve performansı 1.6 litrelik dizel motorlara biraz dez avantaja dönüştürdüğü söylenebilir.18 Jant bu araba için aslında en ideal olan seçim. Şehir içinde özellikle tümsek ve çukurlardan geçerken süspansiyonların görevini layıkı ile yerine getirdiğini söylememiz yanlış olmaz. Arabayı uzun bir süre test etme imkanı bulmuş olmamız bize araba hakkında geniş ve detaylı bilgi sunmamızı sağlamakta. Bunun yanında uzun sürenin bize bir avantajıda araba hakkında her tür olumlu olumsuz şeyi görmemize olanak sağladı. Ama bu araba için olumsuz tarafı yok denecek kadar az hatta hiç yok. Arabanın en büyük artıları  Benzersiz tartışmasız sınıfının en büyük en geniş hacimli arabası. Tartışmasız sınıfının en büyük geniş hacimli bagaj hacmine sahip. En yakın rakibi Passat’dan fiyat konusunda daha ucuz ve daha opsiyonlu. Eskimeyen ve daha prestijli bir marka ve yüz. Daha lüks,ağır ve yakışıklı kasa. Arabanın Eksileri Biz bulamadık (: . Gerçekten Skoda Superb aracı tam anlamı ile ultra lüks bir makam aracını andırıyor. Rakiplerinin çok ilerisinde olan bu araç 2015 son çeyreğinde insanlarında tam olarak tanıması ile satış patlaması yaşayacağını düşünüyorum. Kısa süre önce Passat en full olan 1.6 tdi dsg modelini incelemiştik.Sitemizin araba tavsiyeleri kategorisinden ulaşabilirsiniz. Superb’nin en yakın rakibi olan Passat’da bizi başlıca rahatsız eden sert süspansiyonlar (şehir içinde çok rahatsız edici), 140 km hızdan sonra yaşanan ses ( yalıtım ) problemleri gibi başlıca büyük sorunları Superb’de yaşamadık. Vw marka değeri her ne kadar Skoda’ya oranla daha iyi olmuş olsada bu marka değeri en yakın rakibi Superb’nin önüne konfor, yol tutuşu, yalıtım, geniş hacim, teker sesi gibi hususlarda önüne geçemedi. Superb Passat’tan Bir Kaç Beden Daha Büyük Daha geniş ve büyük ailelere başta hitap eden Superb rakipleri karşısında çok acımasız olduğunu bir kere daha üstüne basarak vurgulamak istiyorum. Superb kendi kendine aşarak daha üst rakibi olan Audi A8 ile kıyaslanmaya başladığını bir çok forum ve sosyal medya mecrilerinde görmek mümkün. Hatta Audi A8 ile büyük benzerlikleri bir ara Audi’nin eski tasarımcıları tarafından bu arabanın çizildiği yönünde dedikodularda dolaşmıştı. Son olarak Passat, Superb ikilisi arasında kalıpta kararına veremeyenler için. Daha iyi bir ikinci el için ise Passat, Daha iyi bir yol tutuş, ekstra özellik, uygun fiyat, çok daha sessiz bir araba ve yüksek konforlu bir araba ise tartışmasız Superb. Her iki aracıda kullanmış test etmiş birisi olarak bana sorulursa kesinlikle kendi tercihim Superb’den yana olacaktır. 2016 model Skoda Superb İncelemesi için Oto Test TV test videosunu da sizlerle paylaşalım.  
    • Otomotiv sektörü içerisinde en çok takip edilen araçlar arasında bulunan 2016 Seat Leon, yeni özellikleri ile karşınızda. C ­Hatchback sınıfında değerlendirilen araç şu ana kadar 2016 yılının en dikkat çeken araçlarından biri durumunda. Seat’ın reklam kampanyaları ve tanıtımları ile beklenen ilginin arttığını söyleyebiliriz. 87, 1001 114 beygir olarak 3 farklı motor seçeneği ile piyasaya sürülecek olan 2016 Seat Leon, donanım açısından oldukça iddialı bir şekilde tasarlanmış durumda. İddialara göre Avusturya Alpleri’ndeki deneme testi ile objektiflerde yer alan 2016 Seat Leon, birçok açıdan Türkiye ve Avrupa’da merakla bekleniyordu. Bu beklenti çerçevesinde düşünüldüğünde dış tasarım ve motor gücü açısından oldukça iyi bir seviyede olduğu rahatlıkla söylenebilir. 1.8 litrelik TSI motor ile entegre edilen otomobilin yüksek bir alıcı kitlesi olduğu iddiaları var. Bu iddiaların 2016 yılı içerisinde yerini bulup bulmayacağı büyük bir tartışma konusuydu. 2016 Seat Leon, özellikle aktif silindir teknolojisi ile ön plana çıkıyor. Bu teknoloji motorun tam güce alışmasını sağlıyor. Bu sayede üst düzey bir hız performansı sunabilecek olan 2016 Seat Leon, orta seviyede bir satış fiyatı aralığına sahip bulunuyor. Bahsedilen performans özellikleri etrafında düşünüldüğünde satış fiyatlarının uygun olduğunu söyleyebilmek mümkün. Özellikle dış tasarımı ile otomobil meraklılarının dikkatini çeken 2016 Seat Leon’un gerçekten iyi bir tasarıma sahip olduğunu söyleyebiliriz. C ­Hatcback tasarımı ile spor araba klasmanında yer alabilmesi gayet mümkün. Sürücülerin 4 silindire ihtiyaç duymadığı durumlarda 2 silindire geçiş yapabilmeleri yakıt tasarrufu açısından oldukça önemli bir ayrıntı. 2016 Seat Leon üreticileri, müşterileri için her türlü ayrıntıyı göz önüne alınmış görünüyorlar. 2016 Seat Leon’un teknik özellikleri şu şekilde: Tüketim Aralığı 3.8 lt/100km ­ 5.2 lt/100km Motor Gücü 110 HP ­ 150 HP Motor Hacmi 1.2 lt ­ 1.6 lt Dizel Otomatik Seçeneği: mevcut   2016 Seat Leon, tüm modelleri ile ülkemizde satışa sunulan bir araç. Türkiye’de tam 7 farklı modeliyle satışa çıkarılan 2016 Seat Leon, tüketicilerin en çok ilgisini çeken araçlar arasında yer alıyor. Bu durum üst düzey performans sunan bir aracın oldukça makul fiyatlara sahip olması ile açıklanabilir. Aynı özellikleri kullanarak farklı bir araç üreten diğer markaların daha yüksek fiyatlar çerçevesinde bir satış gerçekleştireceğini söyleyebiliriz.
    • Peugeot’un son 20 yılda çıkardığı hemen hemen her otomobil, yol test uzmanlarının aynı soruyu sormasına neden oldu. Efsanevi 205 GTi kadar iyi olacak mı ? Ne yazık ki, cevap neredeyse hep yankı uyandırıcı bir ‘hayır’ olmuştur. Test meraklıları 208’e de bu soruyu sormaktan çekinmiyor. Ancak cevabın ne olduğu tartışılır. Araba çarpıcı kırmızı ve siyah boya seçenekleri ile beraber geliyor. Fakat tek değişiklik bu değil. Peugeot aracın motorunu, frenlerini, şanzımanını, direksiyonunu ve süspansiyonunu yeniledi. 208 GTi keskin bir kullanım ve güvenli sürüş deneyimi sunuyor. Standart model bile 0’dan 100’e 6,8 saniyede çıkabilecek, 197 beygir güce sahiptir. Aracın sunduğu tek artı sadece hız değil. Standart 3 kapılı 208 GTi dört kişilik ailenin rahatça sığabileceği bir araba. Bu çoğu spor otomobilin sağladığı bir şey değil. Tüm GTi modelleri, gövde kiti ve 17 inç alaşım jantları dahil olmak üzere iyi bir kit ve gündüz LED farkları ile birlikte gelir. İçinde bir DAB radyo ve ikili bölge iklim kontrolü bulunur. Ayrıca otomatik farlar ve silecekler de var. Spor koltuklar sizi keskin virajlarda sabit tutar ve sarsılmanızı engeller. GTi 197 beygir gücü olan 1,6 litrelik turbo bir motora sahip. Aynı ünite eski Mini Cooper S’de ve Peugeot RCZ’de bulunuabilir. Bununla birlikte, böyle küçük bir arabanın kısıtlamaları nedeniyle RCZ’e den farklı bir egzoz tasarımı kullanılmaktadır. Ayrıca 30. yıl dönümüne özel çıkarılan model ise standart arabadan daha hızlı. Bu özel model 205 beygir gücüne sahip.
    • Mercedes A45 AMG, pratikliği, stili ve keskinliği birleştiriyor. 2.0 litre turbo şarjlı dört silindirli cihaz 360hp ve 332lb ft tork üretiyor. Yedi kademeli çift kavramalı dişli kutusu ve dört tekerlekten çekiş yardımıyla 0'dan 100 e  yalnızca 4.3 saniyede çıkıyor. (örneğin bir Porsche 911’den daha hızlıdır. Tekerlek çekiş sistemi tarafından sağlanan ekstra kavrama ıslak yollarda bir numaralı yardımcınız olacaktır. Herhangi bir yolda, A45’e yetişebilecek çok az şey var. Tekerlek çekiş sistemi sayesinde neredeyse tüm hava koşullarında inanılmaz hızlı bir araç. Fakat size söyleyeceğim tüm iyi haberler bununla sınırlı değil. Mercedes A45 AMG’nin, BMW M135’nden çok daha rahat bir kullanıma ve daha az benzin masrafına sahip olduğunu söyleyen azımsanmayacak kadar uzman bulunuyor. Ayrıca A45 sürücülerin en büyük şikayetlerinden bir tanesini de telafi etti. Kemiklerinizi bile titreten sallanma sorunu çözüldü. Aracın konfor ve spor olmak üzere iki modu bulunuyor. Spor moduna geçtiğiniz zaman inanılmaz sürüş özelliklerinden sonuna kadar faydalanabiliyorsunuz. Ki bu size şiddetle tavsiye ettiğimiz bir seçenektir. Bir veya iki test, kaputun altında oturan 2.0 litrelik turboşarjlı dört silindirli motorun biraz çok ses çıkardığını öne sürmesine rağmen, hiç kimse sunulan üst düzey performansı tartışamaz. 380 beygir gücü üreten motor, hızlı, yumuşak bir yedi vitesli çift kavramalı (otomatik) şanzıman ile birleştirildi. Kesinlikle bu araç performans açısından inanılmaz bir araba. Eğer spor arabaları seviyorsanız bu arabayı mutlaka almalısınız.
    • B sınıfının günümüzde en önemli oyuncularından olan Kia Rio, 4. nesil yeni kasası ile tekrar görücü karşısına çıktı. Geçtiğimiz sene 473.000 satış rakamı elde eden bu küçük araç, bu sene sadece dizayn olarak değil, donanımsal olarak da önemli değişikliklere yer veriyor. Yeni Bir Dış Cephe Kia Rio’nun o meşhur kaplan burnu ön panjuru, 4. nesil kasasında boydan daralırken enden ise genişletilmiş durumda. İki fonksiyonlu farlar ise bir önceki 3. nesil farlardan daha dar görünüyor. Sis lambaları ise, daha dışa alınarak daha sağlam bir genel görüntü elde edilmiş gibi. Bu farlar sayesinde araç 5mm daha genişlemiş. İç Kabinde Değişmiş 4. nesil Rio hem sürücülere hem yolculara daha modern bir kabin deneyimi sunmakta. Konsolun genişliği boyunca devam eden çizgiler, kabinin daha geniş ve ferah görünmesini sağlamış gibi görünüyor. Sürücüye doğru ayarlanmış açısı ile konsol, içinde navigasyon ve yeni gelen multimedya sistemlerinin kontrol edilebileceği bir dokunmatik ekrana sahip. Bu yeni multimedya ara yüzü sayesinde ise konsolun merkezinde bulunan tuş sayısı azalmış. 4. nesil yeni Kia Rio siyah ve ya gri renklerde koltuk döşemesi ve yapay deri koltuk döşemesi seçenekleri ile kullanıcılara sunulmakta. İsteyen müşteriler ise Kia Rio’ yu “Kırımızı Paket” ile birlikte sipariş ederek, kırmızı ve siyah tonlarındaki yapay deri ile araçlarını kullanabiliyorlar. Yeni Teknolojiler Boyutuna bakmayarak segmentindeki en ferah iç kabine sahip olan araç, ayrıca en geniş yükleme hacmine de sahip olacak gibi görünüyor. Sahip olduğu yeni multimedya sistemi ile hem Android hem de Apple cihazlarla uyumlu olarak çalışan Kia Rio, aynı zamanda yaya tanıma ve acil durum fren desteği gibi güvenlik sistemlerini de bünyesinde barındırıyor. Ufak Ama Güçlü Motor ve hacmi konusunda henüz kesin resmi bir bilgi verilmese de,  yeni nesil Kia Rio’ larda 3 silindirli ve turbolu 1 litrelik motorların kullanılması oldukça muhtemel. Bu segmentteki en güçlü rakipleri olan Polo, Fiesta ve Micra’ ya karşı Rio, hem donanum hem de dizayn açısından hazır görünüyor.  

Hakkımızda

OtomotivTurkiye.com olarak tüm üyelerimizin keyifle kendilerini ifade edebileceği temiz, verimli ve saygılı bir platform olarak faaliyetlerine yılmadan devam etmeye çalışan masum bir projedir.

Lütfen art niyetinizi forumdan uzak tutunuz. Bize iletişim formu aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

Bize Ulaşın

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgilendirme

Bu siteyi kullanarak, Kullanım Şartlarını kabul edersiniz.