Jump to content

Yeni Chevrolet Trax Teknik İnceleme ve Test Sürüşü


Güven Ş.
 Share

Önerilen İletiler

Aracın boyasının arazide zarar görmemesi için tamponların, çamurlukların ve kapıların altı, siyah plastik ile kaplanmış. Bu kısma yapılan alüminyum görünümlü eklentilerse şıklığı artırmış. Arka kısım, ön bölüme göre daha sıradan. Stoplar, farlar gibi köşeli olarak tasarlanmış. 4.278 mm uzunluğa sahip olan Trax; bu boyuna karşın daha ufak görünüyor. Ufak tutulan camlar ve yüksek tavan çizgisi, bu algıyı yaratan en önemli detaylar. Chevrolet Trax'in en büyük ve yeni rakipleri Renault Captur ve Peugeot 2008. Trax, bu iki modelden daha uzun ve yüksek. Trax'in iç mekanı küçük bir takım karması gibi. Göstergeler Spark modelinden devşirilirken, orta konsolun alt kısmı Cruze modelinden tanıdık. Otomobilde MyLink ismi verilen bir multimedya ekranı bulunuyor. Bu ekran sayesinde pek çok özelliği dokunmatik olarak yönetmek mümkün. Büyük torpido ve torpido üstü ikinci bir kapaklı göz iç mekandaki ihtiyaçları karşılıyor. Trax 356 litre bagaj hacmi sunuyor. Bu hacim arka koltuklar yatırıldığında 785 litreye çıkıyor. Chevrolet Trax, Türkiye'de 1.6 litre atmosferik ve 1.4 litre turbo benzinli motorlarla satılıyor. Test ettiğimiz model 1.4 litrelik turbo versiyondu. Bu motor 4900 devirde 140 beygir güç, 1850 devirden itibarense 220 Nm tork üretiyor. Motor alt devirlerden itibaren canlı bir karaktere sahip. Performans anlamında kullanıcısını üzmüyor. Fabrika verilerine göre 0'dan saatte 100 km hıza 9.8 saniyede ulaşan aracın karma tüketim ortalaması ise 6.4 litre. Bu tüketim ortalaması hayal olmasına karşın, sakin kullanımlarda 8 litre dolaylarında bir ortalama yakalamak mümkün. Ancak performans tutkunu iseniz 2 haneli tüketim ortalaması sizi şaşırtmasın. Chevrolet Trax modelinde, yüksek yapının getirdiği dinamikleri sönümleyecek sert süspansiyonlar kullanılmış. Araç hızlı virajlarda bile esnemeyerek göz dolduruyor. Ancak sert süspansiyon darbelerin iç mekanda hissedilmesine yol açıyor. 4x4 sisteminin de etkisi ile Trax iyi bir yol tutuşa sahip. Bu sistemi görüp kendiniz kıra, bayıra vurmak isteyebilirsiniz. Makul koşullarda aracın arazi kabiliyetleri başarılı; fakat karoserin açıları fazlasına imkan sağlamıyor.

 

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Yorum yazmak için hesap oluşturmalı veya giriş yapmalısın.

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
 Share

  • Bize katılmak ister misin?

    Seni de aramızda görmek isteriz!

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgilendirme

Bu siteyi kullanarak, Kullanım Şartlarını kabul edersiniz.